OB1

Danas nakon lige sam dobio prijedlog da napravimo školicu biciklizma, pošto sam danas mahao rukama dok sam zaobilazio rupe i aute po Jarunu a nije bilo jasno što radim.

Nakon što sam našao puno bolje ime – Osnove Biciklizma 1 (OB1) zapisao sam teme koje možemo obraditi:

  • Sigurnost
  • Znakovi u grupi
  • Vožnja u zavjetrini
  • Načini izmjenjivanja na čelu grupe
  • Osnovne taktike utrkivanja
  • Posebna pravila za biciklizam u triatlonu

Ideja je da imamo sat vremena teorije i da nakon toga na Jarunu sprovedemo dio naučenoga u praksu.

Pošto nemam formalnog obrazovanja na ovu temu (osim dvije godine treninga u BK Metalia Commerce pod budnom paskom g. Franje Grabušića – Cane i nebrojenih sati provedenih pred televizorom gledajući utrke) kotizacija će biti ograničena na dobrovoljne priloge u tekućinama i hrani sa kojima se možemo počastiti za dobro obavljeni posao.

Ako vas interesira ovakvo druženje, pošaljite mi mail sa imenom i prezimenom na z_tomsic@yahoo.com, u naslovu  (subject) napišite OB1. Ako imate prijedlog za dodatnu temu za obradu uključit ćemo je u kurikulum 🙂

Ako bude dovoljno zainteresiranih, trebat će mi tjedan-dva da spremim sadržaj i nakon toga ostaje da dogovorimo mjesto i vrijeme.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Jedan odgovor na OB1

  1. Povratni ping: Rezultati 4. kola | JARUNSKE DUATLON I TRIATLON LIGE

Komentiraj

