Meni je dosta i Zelena

17201344_10212306701808554_1372456435891549907_n

Za vrijeme zimskih praznika smo odlučili posjetiti Bolonju i okolnu regiju.Kao pravi biciklistički fan sam iskoristio priliku da posjetim i Cesenatico – rodno mjesto Marca Pantanija. U muzeju posvećenom osvajaču Toura i Gira podsjetio sam se na njegovu moža i najpoznatiju izjavu: Mi basta la Carpegna. U prevodu – dovoljna mi je i Carpegna. Ovo je bio njegov odgovor na pitanje da li će kao pripremu za sljedeću trku kopirati Armstronga i ići na visinski kamp ili ići detaljno izviditi svaku etapu predstojeće trke kako ga ništa ne bi moglo iznenaditi. Njegov odgovor je bio “Dovoljna mi je i Carpegna”. Carpegna je uspon nedaleko od Cesenatica koji je težak ali ni blizu kao gotovo mitski usponi tipa Stelvio, Mont Ventoux, Tourmalet.

Cinični čitatelj će primjetiti da je u to doba stručnost liječnika bila puno bitnija za pobjedu na touru od mjesta gdje se su se skupljali kilometri. No ovdje Pantani nije bitan – pitanje je koliko je uopće izjava točna. Bitna je poruka. Poruka da čak niti profesionalcima a pogotovo amaterima nisu nužni najnoviji kotači, aero bicikl, posebni modeli kaciga, strava, garmin, trenažer, amortizer, nutricionist, trening kampovi na Tenerifima…

Nemojte me krivo shvatiti – ja prvi uživam u kvalitetnim i novim stvarima. Prije mjesec dana sam uzeo novu kacigu i začudio se koliko je bolja od moje prošle kacige istog cjenovnog razreda od prije nekoliko godine. Tehnologija ide naprijed i oprema je danas najbolja, najlakša i najkvalitetnija ikada. ALI to ne znači da se ne može uživati u opremi od prije koje godine. Ja želim titanski cestovni bicikl sa diskovima. Ali znam da mi ne treba.

I zato uživajte u činjenici da vam za bavljenje ovim našim sportovima treba samo volja da izađete iz kuće – sve drugo su želje.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

