TRIčarije s toura – dan kad se na Touru trčalo

I dok je i jučerašnja etapa bila interesantna i poslužila kao dokaz da ponekad pobjeđuju i najjači a ne samo najmudriji, današnja etapa zaslužuje poseban post na blogu.

Što se je dogodilo?

Izgleda da se još ne zna 100% a pitanje je da li će se ikada znati cijela priča. Najveća nepoznanica je zbog čega je motor stao tako naglo. Ja sam par puta bio na Giru a sličnu praksu su imali i naši policajci na utrci po Hrvatskoj po Mesničkoj – s motorima idu ispred trke i vrlo liberalno koriste komandu gasa upravo kako bi rastjerali ljude i napravili mjesta na cesti. Problem je da je danas 14.7. dan pada Bastille i ogroman praznik u Francuskoj tako da je bilo iznimno puno ljudi. Stvar je bila još gora jer su skratili stazu 6km zbog vjetra brzine preko 100 kmh na gornjem djelu planine, što znači da je isti broj ljudi bio na manje mjesta.

Nakon pada Mollema i Porte su uspjeli ponovno krenuti i završiti etapu na svojim biciklima. Froome -u je motor pregazio bicikl i strgao mu zadnju vilicu. Prvo je krenuo trčati uzbrdo. Nakon toga je dobio zamjenski bicikl koji je bio a) premali a b) imao obične ravne pedale. Nakon toga je dočekao auto svoje ekipe koji mu je dao pravi bicikl i završio etapu.

Nakon svega toga žiri je odlučio da se njemu i Porte-u piše mjesto koje su osvojili ali da im se prizna vrijeme grupe sa kojom su bili kada je došlo do incidenta – odnosno vrijeme koje je imao Mollema. Zato je Froome uspio zadržati žutu majcu.

GC.JPG

Da li je ovo pravedno?

Iskreno ne znam. Ima argumenata i za jednu i za drugu stranu. Da li je ovo posebna situacija jer je žuta majca u pitanju i višestruki pobjednik? Naravno. No s druge strane kad su 2003. Ulrich i co. čekali Armstronga nakon što je pao bili su gentlemani i pravi sportaši. Mislim da je svaka odluka u ovom slučaju kontroverzna i ostavlja nekoga zakinutoga. No pošto je biciklizam sport u kojem žuta majca ima magični status čini mi se da je ovo najmanje loša odluka.

Zašto je žuti bicikl imao ravne pedale?

Ovo je bicikl koji treba poslužiti bilo kojem vozaču – no problem je da se u pelotonu koristi nekoliko standarda pedala koje nisu kompatibilne jedne sa drugima. Ovo je kompromisno rješenje upravo za ovakve katastrofične situacije. Ista priča vrijedi i za veličinu bicikla – Froome je natprosječno visok a bicikl je postavljen za prosječnog vozača.

 

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s