Tričarije s Toura – prva planinska etapa.

Dok cekamo na rezultate lige, dvije rečenice o današnjoj etapi. Moram reći da sam upalio televizor sa 40km do kraja. Točno u trenutak da vidim da Kišerlovski otpada iz grupe favorita. Isto tako je bilo očito da je trka u pat poziciji, pogotovo jer je Sky imao još 4 vozača koji su bili spremni zagorčati život svima koji bi se usudili bježati. Tako da sam krenuo malo odmoriti oči i dok se ne prekobicnu preko zadnja dva brega i krenu sprintati i skakati u zadnjih 5km. Još jedan razlog zasto nisam očekivao napade je jer je sutra vrlo teška etapa i mudro je bilo čuvati snage za sutra.

Onda su me probudili engleski komentatori. Prvo sam pomislio da se je netko slupao – onda sam shvatio da je Froome sam pobjegao. Sam potez je vrlo neočekivan i čudan iz vise razloga: Prvo – i sam je nakon etape rekao da je mozda izgubio previse energije da ulovi 20 sekundi. Drugo – Sky je uvijek bio glas da su kalkulirani, hladni roboti, koji sve planiraju unaprijed i koji nikad ne bi isli u ovakav napad koji je vrlo rizičan. 

Ovo je ljepota trotjednih toura- ne znamo da li je ovo bio napad jer Froome puca od snage i toliko je siguran u sebe da si moze priuštiti ovakav rizičan potez ili se radi o tome da je bio nervozan i htio uzeti par sekundi prije sutrašnje etape. 

Meni se cini da je nervozan. Na predzadnjem bregu nije dao Majki da uzme bodove za najboljeg penjača (nikad nije dobro stvarati si neprijatelje u pelotonu-siguran sam da ce mu Poljak kad tad vratiti milo za drago). Onda se je žalio na gledatelje koji trče uz bicikliste. Cini mi se kao jako puno potrošene energije na stvari koje mu ne pomažu da u sto kraćem vremenu dođe do Pariza. 

Sutra cemo dobiti prvi dio odgovora-da li je danasnji napad bio znak slabosti i nervoze ili znak potpunog samopouzdanja. Moja pretpostavka je da ce sutra Quintana slaviti. Uskoro cemo saznati da li sam u pravu.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

