2. kolo lige

Uskršnje kolo je odrađeno – ja sam bio na vikendu na moru, ali zato je većina ostala u Zagrebu i pojavila se na Jarunu. Joža javlja da je bilo preko 40 natjecatelja/ica – super broj. Što se tiče rezultata sutra bi trebali biti objavljeni.

Dok čekamo rezultate naletio sam na dvije interesantne trke – ovu subotu popodne poslje lige je u Zdolama utrka na 10km. Prošle godine smo bili u velikom broju iz Zagreba i svidjelo nam se. Trka je po šumi, razgiban teren a Zdole slave Jurjevo tako da je će i proslava nakon trke biti na nivou. Na mikrofonu će biti prijatelj naše lige Roman tako da imamo i svog čovjeka u organizaciji ako nešto zapne;)

Osim ove našao sam još jednu interesantnu trku/kombinaciju trka – u Logarskoj dolini. U nedjelju 1.6.se tamo održava polumaraton ujutro i biciklistički uspon na Pavličevo sedlo popodne. Tko završi obje trke dobiva titulu Duatlonskog kralja/kraljice logarske doline sa pripadajućom diplomom. U kontaktu sam s organizatorima dogovorio popust na startnine ako se planirate prijaviti na obje trke – tko je zainteresiran slobodno me kontaktira u komentarima dolje ili na z_tomsic@yahoo.com

više na:

http://www.fatburn.si/event-registration/?ee=2

i

http://www.logarska-dolina.si/

 

Čujemo se sutra s rezultatima.

 

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

