Približava nam se kraj lige

Polako se približava kraj sezone. Većina triatlonaca se sprema za novu Half utrku u Poreču a zadnja dva kola naše lige će mnogima biti zadnja provjera forme.

Ako ste ovdje vjerojatno znate da je Andrej Vištica pobjedio na Challenge Vichy -u. Svaka čast još jednom (s time da je poklnavijački poklik “VENI VIDI VIŠTI” moj copyright:)) i čestitke i svim ostalima koji su ostvarili super rezultate na istoj trci.

Pošto mi je trka Zagreb Novo Mesto prolazila skoro ispred kuće otišao sam pljeskati dečkima (na opće zaprepaštenje murjaka policajca koji je dirigirao prometom). Mislio sam mu krenuti objasniti da je to austrijska liga – slično kao i Medveščak ali sam na vrijeme odustao. Ali sam zato snimio kratki video.

Vidimo se u subotu.

Oglasi
Video | Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

