FAQ drugi dio

Prije dva tjedna imali smo malu navalu na blog, i to posebno na FAQ ili često postavljanja pitanja. Pošto mi je drago da su se (valjda) ljudima sviđala pitanja i odgovori logično je bilo da napravim nastavak. Onda sam našao dio na blogu koji osim statistike posjeta daje i ključne riječi koje su posjetitelji ubacili u Google da dođu do ovog bloga. Ove pojmove sam iskoristio da odgovorim na pitanja koje ljudi stvarno postavljaju.

Naravno ovo nisu svi pojmovi koje su ljudi tražili – isfiltrirao sam best of po mojem mišljenju i grupirao ih u:

  1. ZAŠTOOO?
  2. Pravila
  3. Trening
  4. Bicikli
  5. Razno
  6. Vjerovali ili ne

(svi pojmovi su stvarni – ako je wordpress lagao mene i ja lažem vas)

Ajmo početi sa filozofskim

 1. ZAŠTOOO?

  • zasto se baviti trčanjem

Ukratko zato jer te veseli. Po mojem skromnom iskustvu, ljudi koji trčanje jer žele biti mršaviji, zgodniji, zdraviji itd. obično ne traju dugo. Ili uspiju pa prestanu jer zašto bi se dalje mučili ili ne uspiju u dovoljno kratkom razdoblju pa se razočaraju i odustanu. Većina dugogodišnjih trkača uživa u trčanju i svi pozitivini zdravstveno-psihološki rezultati su samo posljedica. Runners high je dokazana činjenica i kad se jednom navučeš nema nazad:)

  • zasto se ljudi bave sportom?

Ajoj. Vidi gore za dio odgovora ali za kompletnu sliku bi trebalo napraviti temeljito sociološko istraživanje;)

  • ljudi slabo voze bicikl

Bome i ja se nerviram redovito. A kak slabo tek voze aute…

  • zasto je dobro plivanje

Plivanje je dobro jer štedi zglobove (u odnosu na trčanje) i guzu (u odnosu na bicikl). Plivanje nije dobro jer je dosadno plivati u bazenu, većinu godine moraš ići na bazen i treba  puno više vremena u da se nauči tehnika.

  • trcanje ili plivanje,šta je bolje?

Ovo je triatlonski blog pa odgovor može biti jedino – oboje. Trčati se može bilo gdje i bilo kad a plivanjem se štede zglobovi od trčanja i razvijaju ruke i trup.

  • trcanje u usporedbi sa biciklizmom

Slično kao i gore – za biciklizam trebaš bicikl pa je u startu skuplji (rezervni djelovi, održavanje i čišćenje su komplikacija). Ali i bicikl štedi koljena i osim toga u jednom treningu se može proći puno više terena tako da na biciklu nikad nije dosadno. 

  • hoću plivati bolje com

Svi bi htjeli. Nema prečica, treba bit vrijedan i trenirati.

  • mogu li se plivanjem poboljšati rezultati trčanja

U principu ne može škoditi. Puno plivanja stvara mišiće na trupu i rukama koji su na trčanju malo više od utega koji te usporavaju – i sigurno je da je najbolji trening za trčanje – samo trčanje. S druge strane olimpijski pobjednik u triatlonu je nedavno istrčao 10 kilometara na stadionu za 28:32 (hrvatski rekord je 28:24) – nije loše za momka koji trenira trčanje samo trećinu raspoloživog vremena. 

 

U sljedećem postu o pravilima duatlona i triatlona.

 

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s