Rezultati 5. kola


Rezultati sa zadnjeg proljetnog kola duatlona su na linku lijevo pod rezultatima. Triatlon sezona počinje i na Jarunu od iduće subote sa prvim kolom lige. Naravno ako netko želi odraditi duatlon (bilo jer je prehladno ili jer nema pouzdanje u svoje plivanje) ostavljamo i tu mogućnost.

Kome neće biti dosta utrkivanja u nedjelju je triatlon u Varaždinu. Ja sam bio prošle godine i bilo je super. Pogotovo je pohvalno što je cesta zatvorena za promet.

Što se tiče onog vikenda iza 9.6. u subotu nas je Roman sve pozvao u Krško na 10km trkačku utrku. Start i cilj su na speedway stadionu sa muzikom i najavljivačem tako da će atmosfera biti na razini. Ja sam bio u krškom na sličnoj utrci prije nove godine i bilo je toliko dobro da sigurno dolazim i ovaj put.

Što se nas tiče Oana i ja smo bili na Giru. Gledali smo etapu na Stelviu – prilažem jednu fotku da probam približiti atmosferu. Istina da je bilo hladnjikavo i da se je teško popesti ali vrijeme je bilo fenomenalno cijeli dan. A kada izbliza vidiš koliko se svi profići muče odmah je i tebi lakše. Preporučam!

Vidimo se ovu subotu.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

4 odgovora na Rezultati 5. kola

  1. qubick napisao:

    Slika je stvarno jebena, ja sam utrku gledao na TV, mogu misliti koliko je bolje kada si stvarno tamo

  2. tomsescu napisao:

    Mi smo redoviti na Giru već par godina – inače se nikad ne bi natjerao da odem tamo i sam istražujem. Ovako samo pratiš bicikliste – ne treba ti ni navigacija;) A doživljaj da se voziš po istoj cesti po kojoj poslje gledaš dečke kak se voze – super!

  3. Boris napisao:

    Da li ima liga ovaj tjedan?? Jel može neki raspored da ga prebacimo na stranicu TK Zagreb-a??!!
    Unaprijed hvala
    Boris

  4. tomsescu napisao:

    Bok, pardon ja sam bio ljen pa sam kalendar stavio samo u post a ne i na posebnu stranicu. Sada je kalendar na https://jarunskelige.wordpress.com/raspis/ (link je na vrhu stranice). Osim ovdje kalendar je uvjek na kontejneru kod starta.
    I da u subotu ima lige – zadnja priprema za Zagreb open;)

Komentiraj

