3. Kolo

Rezultati su osvježeni na Google docs linku s lijeve strane. Ovaj puta sam kriv ja za kašnjenje, bila je malo gužva.

Što se tiče prijedloga za pomicanje starta sljedećeg kola zbog Brooks trke – čuo sam se s Jožom, čim donesemo odluku javljam. Za one koji ne znaju start polumaratona je u 11:00. Ako se dobro sjećam prošle godine smo jedno kolo vozili bicikl samo po južnoj strani (uz nasip) simo tamo – možda bude i ovo rješenje.

Što se mene tiče – nisam zvaršio Dusseldorf ali je iskustvo bilo super – i što se tiče utrke i ukupnog iskustva.

Ovaj vikend smo u Varaždinskim toplicama na kros triatlonu, vidimo se tamo;)

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

5 odgovora na 3. Kolo

  1. jagoda napisao:

    Molim vas da mi se ispravi kategorija iz S1 u S2 😉
    Hvala.

  2. nataša napisao:

    znam da je natjecanje bilo davno, ali voljela bih (ukoliko papiri već odavno nisu završili na reciklaži), saznati u kojem sam vremenu završila supesprint… znam da jesam 😉

  3. tomsescu napisao:

    Nataša – žao mi je da ti nije objavljen rezultat – prekopat ćemo po papirima i probat ga naći.

  4. jagoda napisao:

    Hoće biti lige u subotu? Znam da se govorilo nešto o pomicanju starta zbog Brooksovog polumaratona, pa me zanima kaj je dogovoreno.

Komentiraj

