Rezultati 2. Kola

Rezultati su na google docs linku. Ovaj tjedan nas je bilo više nego inače jer smo imali goste – studenti su imali svoje prvenstvo.  Kratak izvještaj imate na http://www.zrinski-triatlon.hr/ od tamo kradem i video:

Posebne čestitke Andreu koji je ostavio par komentara na blogu i bio prvi put na ligi. Nadam se da ti se je svidjelo i da ćemo se još viđati!

Što se tiče mene – Labin mi je nažalost propao – usrao sam se lošeg vremena ali priča se da je utrka bila super kao i inače.

Iduću subotu novo kolo – ovaj put me nema jer idem na svoj prvi maraton u Dusseldorf. Držite mi fige! Vikend nakon toga smo u Varaždinskim toplicama na kros triatlonu – preporučam.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na Rezultati 2. Kola

  1. Zohar napisao:

    Sretno na prvom maratonu. 🙂
    Vidimo se na X-triatlonu u VZ Toplicama.

  2. Andreo napisao:

    Definitivno mi se svidjelo i jos cemo se vidati. 🙂 S bzirom da mi je ovo bilo prvo natjcanje i da sam poceo trcati 3 tjedna prije ovog duatlona, nije lose. Ma zapravo je lose, al to se ja tjesim. Imam dosta mjesta za napredak, sto u trcanju, sto u tranziciji 🙂
    Nadam se da je dobro proslo u Dusseldorfu 😉
    Pozz

    • tomsescu napisao:

      Drago mi je da ti se je svidjelo:)Nemoj bit prestrog prema sebi-vec time da se bavis sportom si vise napravio za sebe od vecine. Dusseldorf-nazalost nisam zavrsio-stisle su me tetive. I ja sam priuceni trkac tako da sad malo pauziram od trcanja.

Komentiraj

