Rezultati i slike sa predzadnjeg kola

Danas je bilo predzadnje kolo duatlon lige. Skupilo nas se je tridesetak, vrijeme taman, nit hladno niti vruće, vjetra malo, teren idealan za igru:)

Rezultati su na google docs.

Hrpa slika na Picassi (hvala Joža na slikanju).

U ostalim vijestima – u sklopu Adidas škole trčanja u petak je Pavao Vlahek održao interesantno predavanje polaznicima. Nezahvalan zadatak objasniti sve draži triatlona u sat vremena je odradio na interaktivan i ležeran način. Vrijeme je brzo prošlo a to je odlika svake dobre prezentacije.

Meni najinteresantniji dio je bio na kraju kad je postavljeno pitanje zašto se baviti triatlonom a ne trčanjem ili trekingom (treking je bila tema prošlog predavanja). Ovo me je malo natjeralo na razmišljanje pa planiram uskoro proširiti svoj FAQ za početnike.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na Rezultati i slike sa predzadnjeg kola

  1. Qubick napisao:

    kaj u subotu utrke krecu u 7.00 ili u 7.30?

    • tomsescu napisao:

      Zadnji put smo počeli kad smo se skupili, cca 7:15. Ja dolazim kao za 7:00 start pa ak startamo kasnije trazim od joze da mi skine minutu s vremena trke jer sam dosao na vrijeme:)

  2. Qubick napisao:

    jel bi bilo moguce da slike od predzadnjeg kola u punoj rezoluciji zazipas i s passwordom stavis negdje na share (hotfile ili slicno) pa mi pass posaljes na mail?

  3. Qubick napisao:

    moze nosim usb key u subotu, samo moramo napraviti to prije trke, jer ces ti ziher na klasicnu, a ja cu na sprint

  4. boris napisao:

    bok ekipa,
    samo još jedna provjera, da li je sutra utrka u 7.00 ili u 8.00,
    pitam jer je prošlu subotu bila u 8.30, a bio sam prvi puta + bolje pitat nego kasnit 🙂
    hvala unaprijed
    boris

Komentiraj

