Slike iz Brestanice / triatlona Rajhenburg

Evo i par slikica koje sam ulovio u nedjelju za vrijeme utrke nelicenciranih. Osim prve – ta je slikana u pola 10 ujutro kad smo stigli;) Uživajte;)

Triatlon Rajhenburg
Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

4 odgovora na Slike iz Brestanice / triatlona Rajhenburg

  1. Qubick napisao:

    ne znam da li samo meni, ali
    “Sorry, that page was not found.”

  2. Perica Kišiček napisao:

    Lijep pozdrav.
    Ne znam dal se znamo! uglavnom bio bi zahvalan da mogu vidjeti one slike s rekreativcima, pošto sam ja bio u toj grupi! Pa da mogu koju spremiti za osobni album! 🙂

    Perica Kišiček

    • tomsescu napisao:

      Bok, ja sam zlatko (moram napraviti neki profil na blogu). Čuj, nije mi jasno sto ti treba-da ti posaljem neku sliku mailom? Javi koju i posaljem na mail. Osim ovih imam jos par ali nisu ostre ili sam odrezao pola bicikla pa ih nisam ni stavljao na net. Inace Roman(organizator) je javio da je bio i sluzbeni fotograf koji ce isto podjeliti slike. Kad saznam gdje i kako postirat cu link.

    • tomsescu napisao:

      Ak ti trebaju fotke mailom samo mi posalji ime ili link sa picassa albuma pa ih saljem sutra.

Komentiraj

