Rezultati 4.i 5. kola

Bio sam na godišnjem pa malo kasnim sa rezultatima. Sa zakašnjenjem dodao sam i 4. kolo i 5. kolo.

Iduću subotu po prvi puta na ligi olimpijska dužina triatlona. Start u 7.00 kao što i piše u raspisu. Znači nema tulumarenja u petak nego rano dizanje u subotu:))

Pazite kak navijate budilicu i vidimo se u subotu (ovaj vikend sam dolazim i ja;))

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

5 odgovora na Rezultati 4.i 5. kola

  1. Zohar napisao:

    Super mi je da sam našao ovaj blog s rezultatima. Bilo bi zgodno kad bi bio link na tablicu xls, pa da se može vidjeti i poredak u ligi.
    Pozdrav,
    Z

    • tomsescu napisao:

      Stvarno svašta na ovom netu:)) Šalim se; moram skužiti koji je najbolji način da to napravim – neki file sharing ili sl. Moram si uzet malo vremena jedan dan pa da to riješim.

      Zlatko

      • andrej napisao:

        Nisam probao pa nisam 100% siguran, ali mislim da možeš tablicu učitati u docs.google.com, a onda je od tud možeš šerati

  2. branko tokic napisao:

    error 404 file not found na linkovima “4. kolo” i “5. kolo”

  3. tomsescu napisao:

    Svi rezultati su na google docs https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Al8PX-EbMUHgdExmZ2ZEWk52bXNHTE1hQkF6WnBybUE&hl=en_US
    Ovih dana ću prebaciti i rezultate duatlona, tako da je sve preglednije i na jednom mjestu.

Komentiraj

